Koledar

maj 2022

pon tor sre čet pet sob ned
1
2
3
4
  • Meditacija
5
6
  • Izobraževanje VZŽ - Modul 1, Srečanje 3
7
8
9
10
  • Sestanek SIL
11
  • Zbiralna akcija starega papirja
12
  • Zbiralna akcija starega papirja
  • Otvoritev igrišča
13
14
15
16
17
18
19
20
  • Izobraževanje VZŽ - Modul 2, Srečanje 1
21
22
23
  • Nitai (prihod)
24
25
26
  • Nitai (predavanje)
27
  • Lila pobeg
28
  • Lila pobeg
29
  • Lila pobeg
30
31

23 hours ago

Šola Lila
V četrtek je bilo pred našo šolo še posebej pestro saj smo otvorili naše čisto novo igrišče! 🎈🌳 Otroci so igrala preverili in pravijo, da so zadovoljni, naša gugalnica pa je menda "najboljša na svetu". 😁 ... See MoreSee Less
View on Facebook

6 days ago

Šola Lila
Zakaj je princip energijskega lijaka tako zelo pomemben v šoli?Eden osrednjih principov metode Vzgoja za življenje je t.i. energijski lijak. Ponazarja raven energije in zavedanja posameznika. Predstavljamo si, da je lijak spodaj zožen in zgoraj razširjen. Če je človek z energijo na spodnjem, zoženem delu energijskega lijaka, tedaj rečemo, da ima težko energijo, s tem pa je povezan nizek nivo zavedanja. Višje ko je v energijskem lijaku, lažjo energijo ima in višji nivo zavedanja. Ključ pa je v naslednjem: tisti, ki je v najtežji energiji, bo nekaj delal le, če mu grozi kazen. Tisti, ki je že v malo lažji energiji, bo nekaj delal le, če ima od tega osebno korist. Če ima še malo lažjo energijo, bo nekaj delal le, če ima od tega korist on in/ali njegov ožji krog: družina, prijatelji. Če ima že zelo lahko energijo, bo nekaj delal, če ima od tega koristi celotna družba.Sedaj pa si predstavljajmo, da daste učencem nalogo, da pometejo učilnico. Tisti z najtežjo energijo bo to naredil le, če mu zagrozite s kaznijo. Tisti z malo lažjo energijo bo to naredil le, če mu obljubite, da bo imel od tega korist. Če ima še malo lažjo energijo, bo to naredil le, če bodo imeli od tega korist on in/ali njegovi prijatelji. Če ima pa nekdo zares lahko energijo, pa mu je obljubljanje kazni ali nagrade banalno. On bo to naredil, ker se bo zavedal, da je čista učilnica koristna za vse. Sedaj pa si predstavljajmo tipično šolsko situacijo, ko učitelj želi, da učenci naredijo neko nalogo, projekt. Če bo vse motiviral na isti način, zagotovo nekaj učencev ne bo ustrezno motiviral, saj so na različnih nivojih v energijskem lijaku. Če pa bo prepoznal, na katerem nivoju energije v energijskem lijaku so posamezniki, jih bo glede na to različno nagovoril in tedaj bo zagotovo motiviral večino če ne že vseh učencev. Rezultati bodo bistveno boljši kot v običajnih okoliščinah. Boljši rezultati pa pomenijo večjo samozavest, boljšo samopodobo, boljše sodelovanje ipd. Prav tako si lahko predstavljamo, za koga je ocena resnično motiv. Le za tiste, ki jim predstavlja grožnjo pred kaznijo ali obljubo osebne koristi. Za druge pač ne. Si predstavljate, če bi princip energijskega lijaka uporabili tudi pri odraslih v delovnih okoljih? Ali pa v družinskih odnosih? Ali pa v športnih ekipah? Verjetno bi bilo marsikaj drugače.Kako prepoznati, kje na energijskem lijaku je trenutno posameznik? Obstaja vrsto znakov, preko katerih to prepoznamo. O tem se učimo na izobraževanju za učitelje po metodi Vzgoje za življenje. ... See MoreSee Less
View on Facebook

novičniki

26. 04. 2022 - ŠPANIJA

STAREJŠE IZDAJE NOVIČNIKA

26. 01. 2022 - OŠ Lila v Mariboru
07. 12. 2021 - Nebo in zemlja sta se me dotaknila
29. 10. 2021 - Vpis v OŠ Lila Ljubljana & nov krog Lila izobraževanj
17. 09. 2020 - Vpis v OŠ Lila & nov krog Lila izobraževanj
03. 07. 2020 - Veselo v poletje
30. 04. 2020 - Šola od doma
13. 03. 2020 - Osebni razvoj ob skodelici čaja
21. 06. 2019 - Juhu, počitnice so tu!
30. 04. 2019 - Utrinki, vtisi in odmevi
18. 01. 2019 - Kepa veselja